Táto stránka sa úplne dištancuje od slov a skutkov nového admina Lukáša.

Stránka vznikla na spájanie a je nám lúto čo v jej mene lukáš robí.

S pozdravom Old klobaskari on tour

Klobaskari on Tour II

Cestovatelská skupina

9.11.2016 sa začal náš príbeh

V ten den sme podnikli našu prvú ľahkú turistiku do Kvačanskej doliny tam celý náš príbeh cestovania začal od toho dňa každý jeden voľný deň trávime v horách prípadne plánovaním turistiky buď chodíme spoločne alebo každý zvlášť. Prešli sme za krátky čas mnoho vrchov a ešte viac nás ich čaká tak dúfajme že sa na vrchoch spoločne stretneme a spoločne úspešne aj zídeme a vypijeme pivko. Ak si dávate otázku prečo Klobáskari pretože každú jednu turistiku v ruksaku nemôže chýbať klobáska a na každu druhú otázku dostanete odpoved "čo"?

Pridaj sa k nám

Napíšte nám a dajte nám lajk

Sledujte náš facebook

biancorossi44

nikolas_jasurek

klobaskari

Tak sme si vybehli do Karpát, konkrétne do Bielych. Ráno som končil nočnú v práci s obavami, že nestíham, nakoľko na odstavnom sa opäť vyznamenali, 7:29 - ideme meniť vozeň... Ale výnimočné všetko stihli a tak po prezretí predpovede som vedel že nás čaká krasny turistický deň...
Prichádzame o 9tej ráno do Nového Mesta nad Váhom kde sa...

Deň pred odchodom sa zmenila lavinova situácia na 3/3 z 5dielnej výstrahy... Tým pádom sme vynechali z našej túry Stoh. Veď i bez neho to bude makačka... Stretáme sa o 7:30 v Terchovej v časti Starý Dvor v počte 10 ľudí vrátane mňa... Vedel som že to nebude jednoduché nakoľko v noci som mal horúčku a takisto nádchu... Vyrážame popri...

Tak sme sa dnes vybrali na vylet do Opatovskych hor. Kedže ja a Tomaš sme v Opatovej nad Vahom doma bral som to ako uplnu lahodu. Plus po prvy raz s nami cestoval aj môj pes Zero. Vyražame po zelenej na Raduchove odkial mame krasny vyhlad na Trenčin. Tam zistujem že navleky som mal zobrat kedže sneh mam všade. 😀...

Kľak + Kľak

17.01.2018

Hneď ma napadlo, že takto presne pred rokom (13.1.2017) som robil takisto Kľak vo veľmi zlých podmienkach (-15° - Hmla / vidno na meter)... Avšak tento Kľak konkrétne MaloFatranský ideme až na druhý deň 14.1.2018 Najskôr prišiel teda na rad ten menej známy VelkoFatranský Kľak - 1394mnm... Deň pred odchodom prichádzajú kumne domov Erika s Vladom aby...

Kedže minuly tyžden sme boli s Martinom na Baskom rozhodli sme sa tento tyžden pokračovat na stražovskych vrchoch a ist pozriet na Omšensku Babu. Nasadam teda rano do autobusu kde sa ku mne v Opatovej pridavaju Milan a Tomaš a smerujeme smer Nova Dubnica. Tam sa stretavame s Martinom, Martinom a ešte jednym Martinom. 😀 Počasie je primerane (trocha...

Kedže mam volno pisal som kamaratovi martinovi že kam pôjdeme. On že na Baskom je pekne tak že podme tam. Tak 7:50 vyrazam autobusom z Trencina smer Omsenie. V Trencianskej teplej sa ku mne pripaja martin. Vyrazame a cestou hore mame krasne vyhlady na okolite vrchy (Omsenska Baba, Klak, Vapec). Stupanie to nie je moc narocne (skor taka lahoda)...

Inovec

06.01.2018

Časť z nás sme sa stretli 9:30 na stanici v Trenčíne,keďže som prišiel z nočnej. Odtiaľ sme pokračovali k Radaru na Mníchova Lehotu kde sme sa spojili s ostatnými členmi. (Sorry ale všetky mená si nepamätám ;p ) 10:00 sme zahájili výstup po zelenej v počte 27 ľudí a 1 pes ;) cesta bola veľmi premočená a tak sme boli...

Malo to byť trojdnové dobrodružstvo v Slovenských horách. V pláne bolo dať prvý den Chopok a Dumbier a prespať na chate Milana Rastislava Štefanika pod Dumbierom. Druhý den sme chceli prejsť na Martinské Hole a tam počkať na polnoc a privítať nový rok. Tretí den sme sa mali presunúť na Strážov a tam naše dobrodružstvo ukončiť.